Sunday 30 December 2012

..awak yang diseberang laut..


Assalamualaikum..!

hey awk. bukan niat hati untuk menolak diri awak. saya faham perasaan awak bila orang kita sayang tolak kita mentah-mentah. saya pernah lalu benda tu semua. tapi saya cuma selesa kita hanya sebagai kawan buat masa ni. kalau ada jodoh tidak ke mana bukan? :) awak tersangatlah banyak pilihan diluar sana. awek indon ramai kan? jk jk. memang kita bukan makin muda. tapi kadang-kadang kita perlukan lebih masa untuk lebih yakin mengenali seseorang dengan lebih dekat. saya tak mahu apa yang pernah jadi antara kita dahulu jadi balik sekarang. sakit kan? terus terang. untuk sekarang ni saya tak nak terikat dengan sesiapa pun. sangat penat kot. dah takut nak serah hati. nanti yang menanggung sendiri kan. saya mintak maaf dengan cara layanan saya selama ini. hope we can still be friends :)
Leave your comment ! Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 . All Rights Reserved by miescyera92.blogspot.com