Tuesday 14 May 2013

takdir-aturan-perancangan


Assalamualaikum.

aku faham perasaan kau
terlalu faham
bukan sehari aku kenal kau
bukan setahun hati kita bersatu
sudah masak dengan perangai masing-masing.

semuanya salah aku
kau tak pernah ada salah apa-apa
kau terlalu baik untuk aku
terlalu sabar dengan karenah aku
aku hargai segala pengorbanan, perhatian dan cinta kau.

terus terang
aku tak pernah terniat untuk buat kau terluka
aku tak pernah terlintas untuk buat kau kecewa
sebab aku tau betapa sakitnya dilukai dikecewakan
sebab aku tau betapa pedihnya diabaikan.

harapan cuma
jangan terlalu berharap padaku
jangan terlalu mengharapkan cintaku
bukan tidak bersungguh untuk mempertahankan
bukan niat untuk menjauh
tetapi aku sangat takut takdir tidak menyebelahi kita
ya sangat takut.

maaf dengan segala kelakuanku
maaf dengan segala layananku
maafkan segalanya
percaya pada takdir
percaya pada aturan Allah :)



Leave your comment ! Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 . All Rights Reserved by miescyera92.blogspot.com