Saturday 26 January 2013

..movie movie and movie..


Assalamualaikum..!

tengok title entry pun da tau la kan aku nak cakap pasal apa. minggu ni aku tengok movie tiga kali beb. TIGA kali.

  • Mama - 22 Jan/9.20 pm : GSC Sunway Carnival
  • The Impossible - 23 Jan/11.30 pm : GSC Queensbay
  • Hansel and Gretel - 25 Jan/6.15 pm : TGV Seberang Perai
hoho. kau macam study tourism plak kan boleh duk tengok movie bagai hari-hari. sedar diri la weyh kau study apa. kang da sampai tergolek-tergolek tak leyh nak bangun baru nak menyesal. huh

tapi part paling best :
  • aku round selagi ada cinemas kat penang neyh
  • setiap movie tengok dengan orang yang berlainan
part paling tak best :
  • setiap kali keluar RM50 paling kurang akan habis - makan, movie, beli tah pape
  • owh duit minyak kereta ku - paling kurang RM10 paling banyak RM20
  • duit tol - Bertam-Sg. Dua : RM3.20, Penang Bridge : RM 7
  • diet ku musnah - setiap kali keluar telan fast food. burger king, pizza hut, McD. 
***ke Queensbay, plan sama-sama duit keluar sama-sama la kan. ni tak, aku jugak. bukan nak berkira, tapi mati la kan. sekali dua xpe, ni dah berkali-kali dah kot. daripada ikhlas nak berjalan-jalan jadi terpaksa plak nanti. xbest kan? haishhh.

movie yang bakal jadi tatapan mata aku lepas niyh :
  • The Last Stand
  • Parker
  • 3 AM
  • Juvana - rasanya download je nanti :p
***nak tengok dengan siapa pulak lepas niyh -.-


Leave your comment ! Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 . All Rights Reserved by miescyera92.blogspot.com