Wednesday 14 March 2012

..gilak ahhh..berderet-berderet awek nak kan aku..!..


Assalamualaikum!

eyt..perempuan sekarang dah tak kesah sangat handsome or kaya ke tak..asal sedap mata memandang dan cukup makan pakai sudah..setuju tak..??tapi korang mesti takut perempuan lain tergila-gilakan bf korang kan..hebat sangat ke bf korang tuh?haha..mungkin bf korang ada ciri-ciri kat bawah ni or mungkin jugak bf korang tu yang gatal dok layan orang lain..:p  

  • Penampilan yang menarik
Tak semestinya kena ada wajah yang tampan dan kacak untuk membuat perempuan terpikat..lebih penting penampilan yang menarik dan kemas..
  • Punya kelainan
Setiap orang ada kelebihan yang diberikan tuhan berbeza-beza..gunakanlah kelebihan yang ada misalnya kemahiran dalam melukis..pikatlah perempuan dengan lukisan-lukisan kamu..
  • Komunikasi yang baik
Perempuan mudah tetarik dengan lelaki yang ada good communication skills dan boleh berbual tentang apa sahaja..
  • Jaga adab
Bersopan-santun terutama ketika berbual, makan dan berjalan agar tidak menyakitkan mata mana-mana pihak..
  • Ikut rentaknya
Kalau nak perempuan gilakan kamu, ikut rentak dan minatnya..!
  • Pemurah
Sifat perempuan sangat penting kerana perempuan takut kalau-kalau bertemu dengan lelaki yang kedekut..lelaki yang ajak dating, tapi perempuan pula perlu bayar..
  • Berusaha keras
Lelaki yang bekerja keras dan sentiasa berusaha memajukan diri semestinya menjadi idaman setiap perempuan..ini kerana perempuan semestinya mahu mencari seseorang yang boleh menjamin masa depannya..
  • Punya sifat kepimpinan
Lelaki yang mempunyai ciri-ciri kepimpinan secara tidak langsung adalah seorang lelaki yang berani, serius dan tegas apabila membuat sesuatu perkara..
  • Sense of humor
Kalau nak menjadi tarikan perempuan, pastikan kamu tahu cara untuk membuat perempuan ketawa..
  • Bijak sesuaikan diri
Sentiasa bijak sesuaikan diri dalam apa jua jenis keadaan pun tak kisahlah susah or senang..contohnya apabila bertemu orang tua kamu tahu mengambil hati mereka..


Haaaaaaa...mesti bf korang ade ciri-ciri kat atas ni kan..sebab tu korang asik gaduh je kan..haha..tapi bila kita dah serahkan hati kepada seseorang, kepercayaan dan kesetiaan sangat penting..janganlah sentiasa syak yang bukan-bukan..sedikit ragu-ragu tak mengapa..tapi jangan keterlaluan..takut memudaratkan hubungan kalian..:) ada ciri-ciri lain tak..?meh-meh share..:)

Leave your comment ! Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 . All Rights Reserved by miescyera92.blogspot.com