Friday 30 March 2012

..sudah menginjak 20..


Assalamualaikum!

Happy birthday to me..! haha..gila duk wish kat diri sendiri..^_^ 
I'm now 20 years old already..habis sudey umur belasan aku..so, setelah beberapa minit menjejaki umur puluh-puluh ni, 

umur makin bertambah, hidup makin tua, fikiran kena makin matang..
dah boleh fikir tentang masa depan dengan lebih terbuka..
boleh berfikir cara rasional dan lebih kepada pertimbangan..
sentiasa mencari redha Nya dalam apa jua yang dilakukan..

To my parents, 
Thanx Allah kerana mempertemukan dan menjodohkan mereka..kerana tanpa mereka dah tentu aku bukan aku..terima kasih atas segalanya setelah dua dekad membesarkan aku..sorry for all my wrongs..:)

Leave your comment ! Sharing is caring ^_^

4 comments:

  1. happy bufday sys .
    saya follow akak . :)

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday. thanks follow saya. saya follow aka balik :D

    ReplyDelete
  3. hb...done follow u..tq yer...

    ReplyDelete

Copyright © 2012 . All Rights Reserved by miescyera92.blogspot.com